Plus

Folge 113: Malu unn die Hair-Dreyer – Bilder, Karriere unn es Gesichts-Buch

„Bilder sage mehr als dausend Worte“, behaupt e Spruch. Stimmt das eintlich? Kommt uff die Bilder unn uff die Worte an. Zum Glück trifft's nit uff jed Bild zu, sonscht wäre mir Wortarbeiter jo awweitslos. Awwer es stimmt schonn, dass es Bilder ware, durch die ich 1995 uff die Malu Dreyer uffmerksam worr bin: Als Bürjermeischterin von Bad Kreuznach hott se mich alle Ritt lang aus de Zeidung eraus angelächelt unn angestrahlt, dass es die hell Freud war.

Lesezeit: 2 Minuten
19 Johr is das her, e ganz Generation. 1997 is die Malu Dreyer Sozialdezernentin der Stadt Mainz worr, 2002 hott de Kurt Beck sie als Sozialministerin in sei Kabinett geholt unn 2012 als sei Nachfolcherin vorgeschlage. Seit 2013 is se Ministerpräsidentin von Rheinland Pfalz. Wenn Mensche Karriere mache, macht die Karriere ...