Plus

Folge 90: De Knoche vom Karl-Peter Christian – unn die Hilfsbereitschaft

De Paul sat, die Angler hätte sei heiß geliebt Backfisch-Fescht absage müsse – zu wenig Helfer. Das käm debei raus, wenn die junge Leit nur noch bei Facebook rummache dete unn nimmehr in de Veeine: kä Hilfsbereitschaft mehr unner de Mensche. Jetz find ich's jo aach schad, wenn's Backfisch-Fescht ins Wasser fällt, awwer das heißt nit, dass es kä Hilfsbereitschaft mehr gäb, im Gejeteil, basse Se uff.

Lesezeit: 2 Minuten
mmeim Heizkeller steht doch noch immer der alt Ölkessel. Ich wollt en schonn lang rausschmeiße. Heut sat ich: „Awwei kimmt er fort“. Jetz ware die Muttere, mit dene der Kessel im Boddem veankert war, total verroscht. Mit de Stahlbürscht unn Karamba bin ich 'ne zu Leib gerückt, ohne Erfolch. Ich ...